Summan av kardemumman?

 
Efter velat fram & tbx, och blivit övertalad av finaste Doris beslöt jag mig för joina töserna på 70-80-90 tals kvällen på Tages igår.
Efter bestigit Sann´s öde trappor, och varit nära hjärt och lungräddningshjälp landade jag i en kontorsstol som levde sitt eget liv.
Pimplade 3.5% öl, spelade yatzy, lekte DJ och konstaderade att Sann jagar getter istället för karlar, Doris var helt klart 6:ig om man summerade hennes 3:or under kvällen & jag fick kåt(k')slag på första försöket! ;)
Vistelsen på krogen levde väl inte riktigt upp till förhoppningarna, men en kväll med två fina é inte att förkasta,
Och två goa göbbar, som jag tror vi visst känner oxå. :P
 
Ikväll vankas middag hos Zandra, och möjligen fler galna upptåg?
Får jag stå för mitt rykte att jag inte é som alla andra, och mina s.k vänner ifrågasätter hur jag  lever och vilka val jag gör?
Säger bara, gå i mina skor ett par månader tbx!
Jag kommer stark tbx tid nog oxå ska ni se! :)
 
Over and out!
 
 
Me love Doris! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0